سوالات متداول

  • ثبت سفارش:

- امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی دارم؟

پاسخ: بله شما میتوانید در ساعات کاری درج شده در انتهای صفحه با مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را بصورت تلفنی انجام دهید.

- در چه ساعاتی میتوانم سفارشم را در سایت ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را در سایت ثبت کنید.

- آیا میتوانم کالا هایی که موجود نیستند را سفارش دهم؟

پاسخ: خیر در حال حاضر فقط امکان سفارش کالاهایی که موجود در سایت هستند مقدور است.

- آیا میتوانم سفارش خودم را لغو یا تغییر دهم؟

پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد و اگر کالای شما ارسال شده باشد میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته تا راهنمایی های لازم جهت لغو سفارش پس از ارسال را دریافت نمایید.

- آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش لازم است با پشتیبانی تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از نهایی شدن سفارش پیامکی از طرف فیکسا برای شما ارسال میشود تا از آغاز روند سفارش خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم نیز تیم پشتیبانی با شما تماس خواهند گرفت.

- آیا امکان ارسال سفارش و تسویه وچه آن در زمان تحویل وجود دارد؟

پاسخ: در حال حاضر فقط در شهر مشهد امکان پرداخت در محل وجود داشته و این امکان برای شهر های دیگر وجود ندارد.

- اگر کالایی که به دستم رسیده با مشخصا درج شده در سایت مغایرت داشت باید چکار کنم؟

پاسخ: شما میتوانید هرگونه مغایرت را به تیم پشتیبانی گزارش دهید. بدیهی است مجموعه فیکسا خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استرداد کالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

  • حساب کاربری:

- در صورت فراموشی رمز خود باید چکار کنم؟

پاسخ: میتوانید از گزینه "بازیابی کلمه عبور" استفاده کنید تا یک ایمیل حاوی لینک تغییر رمز عبور برای شما ارسال شود.

- چرا با وجود ثبت درخواست بازیابی رمز عبور، ایمیلی دریافت نکردم؟

پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

- قبل خرید از فروشگاه فیکسا باید حتما در سایت ثبت نام کنم؟

پاسخ: هنگام ثبت سفارش شما بصورت خودکار در سایت ثبت نام شده تا بتوانید روند سفارش خود را پیگیری نمایید.

- آیا میتوانم به سابقه سفارش های خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: بله، شما میتوانید از قسمت حساب کاربری و بخش سفارشات، جزئیات سفارشات قبلی خود را مشاهده کنید.

  • قیمت:

لازم است برای اطمینان از صحت قیمت ها با پشتیبانی تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، قیمت کالا ها بصورت روزانه و منظم بروز شده و کنترل میشوند.

- آیا قیمت های فروشگاه فیکسا از بازار ارزان تر است؟

پاسخ: در این بابت میتوانیم بگوییم که تمامی قیمت های ما رقابتی بوده و حدالامکان پایین ترین قیمت را برای کالاها انتخاب کرده ایم.